понеділок, 21 березня 2016 р.

Профіль української філології в школі

Мова є одним із найважливіших засобів профілізації старшокласників, оскільки вона є основою світогляду кожної особистості. Усі ланки середньої загальноосвітньої школи мають своїм завданням навчати і виховувати учнів. Старша ланка характеризується тим, що підсумовує та узагальнює весь навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, формує цілісний світогляд і перспективи на майбутнє. Випускаючи старшокласників у життя, вона відповідає на духовні, соціальні, культурні, господарські запити суспільства, нації, держави, підготовку вихованців їх до життя і вселяє надію на краще майбутнє, яке випускники повинні створювати власними силами.
Слайд № 1 Межівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 працює і реалізує науково-методичний проект « Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості в умовах школи життєтворчості».
Слайд № 2 « Специфікою діяльності нашого навчального закладу є профільне навчання у старшій школі – філологічний напрям, профіль українська філологія. Профільне навчання має свої переваги:
-                     Обізнаність з філологічною галуззю;
-                     Поглиблене вивчення навчальних предметів укр..мова, укр..літ, світ.літер. »
Слайд № 3 « Профільними дисциплінами у старшій школі є …, допрофільне навчання включає в себе факультативи українознавство (5-6 кл.), практикум з правопису укр..мови (8-9 кл.), творчо – розвивальні підструктури профільного навчання у закладі представлені роботою гуртка «Мовознавці», співпрацею школи з МАН та шкільним науковим товариством «Еврика».
Слайд № 4 Пріоритетні напрямки роботи профільного навчання це, безумовно, формування основних компетентностей, які дозволяють, враховуючи індивідуальні особливості, орієнтуватися на майбутню професійну діяльність. Змістом роботи є поглиблення знань з рідної мови, підвищення грамотності учнів, розвиток творчих здібностей, розширення лінгвістико-літературного кругозору».
Слайд № 5 «Метою філологічного профілю є досконале володіння укр..мовою та літ. в усіх сферах суспільного життя, розвиток інтелектуально-креативних здібностей, виховання потреби безперервно вдосконалювати власне мовлення тощо».
Слайд № 6 « Форми роботи»
Слайд № 7 « Програми з української мови, української літератури, світової літератури для профільного навчання учнів 10-11 класів (філологічний напрям, профіль – українська філологія) затверджені наказом  Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021,  розроблені з урахуванням положень Закону України “Про загальну середню освіту”, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, Концепції профільного навчання в старшій школі,  Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів (філологічний напрям), програми "Українська мова. 5 – 11 клас", Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Програма факультативного курсу «Практикум з правопису української мови» для 8-9 класів рекомендована листом Міністерства освіти і науки України від 05.07.2006 № 1/11- 3715.
Програма факультативного курсу «Українознавство» для 5-6 класів затверджена Вченою радою Науково-дослідного інституту українознавства МОН України (протокол № 6 від 19.05.2008).
Слайд № 8 «Реалізація завдань програми профільного навчання».
Слайд № 9 «Вчителями укр..мови та літер. розроблений проект «Вінок Кобзаревої слави», присвячений 200-річчю від дня народження Т.Шевченка. Цей проект включає в себе різноманітні заходи…… (перелічуємо заходи слайдами)
Слайд № 14 «Очікувані результати»
Отримання цілісної системи знань для подальшої професійної самореалізації;
-  Поглиблення художнього сприйняття учнями літературних творів;
- Розвиток творчих та художньо-естетичних здібностей.


Немає коментарів:

Дописати коментар