Мова є одним із найважливіших засобів профілізації старшокласників,
оскільки вона є основою світогляду кожної особистості. Усі ланки середньої
загальноосвітньої школи мають своїм завданням навчати і виховувати учнів.
Старша ланка характеризується тим, що підсумовує та узагальнює весь
навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, формує цілісний світогляд і
перспективи на майбутнє. Випускаючи старшокласників у життя, вона відповідає на
духовні, соціальні, культурні, господарські запити суспільства, нації, держави,
підготовку вихованців їх до життя і вселяє надію на краще майбутнє, яке
випускники повинні створювати власними силами.
Слайд № 1 Межівська середня загальноосвітня школа
І-ІІІ ст. № 2 працює і реалізує науково-методичний проект « Креативна освіта
для розвитку інноваційної особистості в умовах школи життєтворчості».
Слайд № 2 « Специфікою діяльності нашого навчального
закладу є профільне навчання у старшій школі – філологічний напрям, профіль
українська філологія. Профільне навчання має свої переваги:
-
Обізнаність
з філологічною галуззю;
-
Поглиблене
вивчення навчальних предметів укр..мова, укр..літ, світ.літер. »
Слайд № 3 « Профільними
дисциплінами у старшій школі є …, допрофільне навчання включає в себе
факультативи українознавство (5-6 кл.), практикум з правопису укр..мови (8-9
кл.), творчо – розвивальні підструктури профільного навчання у закладі
представлені роботою гуртка «Мовознавці», співпрацею школи з МАН та шкільним
науковим товариством «Еврика».
Слайд № 4 Пріоритетні
напрямки роботи профільного навчання це, безумовно, формування основних
компетентностей, які дозволяють, враховуючи індивідуальні особливості,
орієнтуватися на майбутню професійну діяльність. Змістом роботи є поглиблення
знань з рідної мови, підвищення грамотності учнів, розвиток творчих здібностей,
розширення лінгвістико-літературного кругозору».
Слайд № 5 «Метою
філологічного профілю є досконале володіння укр..мовою та літ. в усіх сферах
суспільного життя, розвиток інтелектуально-креативних здібностей, виховання
потреби безперервно вдосконалювати власне мовлення тощо».
Слайд № 6 « Форми роботи»
Слайд № 7 « Програми з
української мови, української літератури, світової літератури для профільного
навчання учнів 10-11 класів (філологічний напрям, профіль – українська філологія)
затверджені наказом Міністерства освіти
і науки України від 28.10.2010 № 1021,
розроблені з урахуванням положень Закону України “Про загальну середню
освіту”, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти,
Концепції профільного навчання в старшій школі,
Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів
(філологічний напрям), програми "Українська мова. 5 – 11 клас",
Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Програма
факультативного курсу «Практикум з правопису української мови» для 8-9 класів
рекомендована листом Міністерства освіти і науки України від 05.07.2006 № 1/11-
3715.
Програма
факультативного курсу «Українознавство» для 5-6 класів затверджена Вченою радою
Науково-дослідного інституту українознавства МОН України (протокол № 6 від
19.05.2008).
Слайд № 8 «Реалізація
завдань програми профільного навчання».
Слайд № 9 «Вчителями
укр..мови та літер. розроблений проект «Вінок Кобзаревої слави», присвячений
200-річчю від дня народження Т.Шевченка. Цей проект включає в себе різноманітні
заходи…… (перелічуємо заходи слайдами)
Слайд № 14 «Очікувані результати»
Отримання цілісної системи
знань для подальшої професійної самореалізації;- Поглиблення художнього сприйняття учнями літературних творів;
- Розвиток творчих та художньо-естетичних здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар